Saturday, March 13, 2010

nothing


i do know since when i like that song from celine dion....

cam best bila dengar rasa tenang... tajuk nya I LOVE YOU.....

eeemmm apa yang kita akan rasa bila jatuh CINTA yee....

terlalu ramai org bercerita...dengar cam best but utk melalui aku sendiri pun tk pasti....

tp aku selalu tgk,dengar,lihat org bercinta ni pelbagai ragam...ialah something bila sayang semuanya indah but bila bergaduh semuanya musnah dan hancur....agak menakutkan...

but i still want feel how falling in love... when??? i dont no......


aku dedikasikan lagu ini buat teman-teman yang sedang bercinta,bertunang,berkahwin.....

anda dengar laa lagu ini semoga kebahagian akan bersama anda sentiasa..


semoga aku juga akan mendapat kebahagian seperti semua teman2 yg meniti kebahagia mereka....


INDAH rasanya .......

2 comments:

  1. aku stuju ngan pe yg ko tls...nk bcinta tpi ble tgk org mnangis bcoz of love makes me think twice...*sighs*ble r Mr.Right aku akn mncul??hahaha

    ReplyDelete
  2. aku pun mengharapkan mr right aku akan muncul tk lama....siapa lagi kalu bukan Farid Kamil...hehehe

    ReplyDelete