Thursday, May 6, 2010

30.4.2010

akhirnya segala terlerai kerna allah....sedih lg ke hati ini..mungkin tp apa yg berlaku aku tetap perlu teruskan kehidupan ini...aku terima kenyataan yg dia bukan milikku lg....

aku mendoakan dia bahgia di samping insan yg tersyg itu..

silap akukah semua ini terjadi... atau mungkin telah disusun oleh allah yg dia bukan milikku...semoga allah memberi seseorg yg lebih baik dr DIA mungkin...

kesedihan masih terasa tp aku perlu kuat..thanks buat kwn2 yg beri semangat pada aku terutama ekin...

aku perlu masa utk aku terima semua ini..jika bukan kerana cita2 aku mungkin aku tkmampu utk teruskan semua ini...exam yg makin hampir ..berita yg tak sangka ini terjadi dlm masa yg sama dan org di sekeliling yg buat aku rasa bersalah setipa hari..

kenapa tidak ada org yg blh faham kehendak hati ini...

kenapa hanya aku yg perlu jaga hati org di sekeliling aku tapi mereka tidak menjaga hati aku ini....

eemmmmmm

No comments:

Post a Comment