Thursday, September 16, 2010

cite raya....

eemm lama tk update blogkan...tetiba rasa rajin plak...tyme menaip ni kepala masih pening sbb migrain naik sangat teruk kat kepala nie,,,,

raya tahun ni rasanya biasa jer sbb kepala asyik pikir pasal assigment yg tak sudah2 lagi exam yg semakin hampir..dan impian nk ke singapore terpksa di kuburkan...

terasa sepi bila tahun ni Dia dah ada pengganti aku..tapi aku masih seorg2...sunyi sebab pakcik+kawan+musuh+abg = dh 2 tahun mengadap ilahi jd tahun kedua aku raya tanpa pakcu...pakcu akk betul3 sunyi..sbb tkde org nk masej akk mcm selalu,tkde org nk gadoh2 ngan akk,tkde org nk tukar2 fon sambil tukar2 lagu...dan semua kenangan kita selama kita membesar...akk rindu semua tuuu...dan atuk pergi tinggal kan akk hampitr 8 tahun...akk rindu kan kalian....

terasa sangat raya tahun sepi....bosan.....

walaupun cam tuu hidup mesti di teruskan....

gambar raya tk masukkan lagi...tkpe nanty aku masukkan kat sini.....

tyme tgh tulis blog aku tgh siap kan assigment finacial management...naik pijau gak laa mata tgk number..tp ini yg aku nk jd aku kene buat kan....
best mmg best tp pening sikit laa.....

No comments:

Post a Comment