Friday, October 29, 2010

luahkan lagi

 "perjuangan bermula dari satu titik. Janganlah berputus asa seandainya perjuangan itu menemui kegagalan. Berpatah laa semula ketitik asal dan mulakan semula perjuanganmu dengan suatu idea baru."

akan aku teruskan perjuangan untuk mencapai apa yang telah aku impikan selama..pekak kan telingan andai ada yg berkata pasal diri ini kerana mereka tidak tahu apa yang kita ingin kan...lakukan ikut kata hati ini...terus kan langkah tanpa kenal erti penat dan lelah....


"siapa kata kita tidak boleh membina impian?
sebenarnya impian itulah yang membawa erti dalam kehidupan kita kerana impian memberi kita arah dan tujuan dalam menuju kemasa hadapan..

 impian yang aku impikan tetap akan aku gapai walaupun dia mungkin tidak akan memandang aku semula..tetap sebagai manusia kita salah kalu terus berimpian... dia yg pernah bagi semangat dan tolakan utk aku berjaya dan hari ini akan aku gunakan semangat dan tolakan itu untuk kejaya yg menanti aku di hadapan sana...
impian aku untuk menjadi seseorg yang berjaya dlm kerjaya yang aku pilih dan impian itu dh semakin hampir dalam hidup ini..
sabar amat perlu dlm hati dan hidup aku ini...new zealand akan aku jejak untuk melakasanakan impian yang ada di hati ini..sabar dan terus berusaha..pasti akan aku tawan semuanya,...
cuma impian untuk bersama insan tersyg harus di lupakan buat sementara waktu...walaupun dia bukan dgn aku lagi aku ttp mendoakan dia bahgia dgn pilihan dia....
aku mengharapkan aku akan jumpa insan sebaik dia lg selepas ini..memahami aku dan menerima aku seadanya...

No comments:

Post a Comment