Monday, November 15, 2010

cinta?

"Cinta Kalau Kita Kejar Dia Lari 
Makin Kuat Kita Kejar 
Makin Jauh Dia Sembuyi"
kata -kata dr cerita LBS...

adakah ia benar utk kehidupan manusia kini...mungkin ada segelintir sebegini kehidupan CINTA mereka...
bak kata pepatah Jinak-Jinak Merpati...


"Mengapa Kau Pergi Di Saat Aku Mulai MencintaiMu 
Berharap Engkau Menjadi Kekasih Hatiku
Malah Engkau Pergi Jauh Dari Hidup Ku"

perit dan pedih bila dengar dan jika kita sendiri melalui apa yg seperti dalam ayat ini...saat indah itu dtg dalam hati untuk dpt merasa keindahannya,tapi dia pergi dr kita..aku sering dengar org kata " saat depan mata kita abaikan saat hilang dr pandangan mata br kita sedar dia yg kita syg"...sama Maksud seperti ayat di atas ini...

aku jua melalui nya...aku baru sedar yg aku menyintai nya, menyayangi nya, merindui nya..TAPI sayang semua itu aku sedar disaat aku telah kehilangan dia...saat dia bersama wanita lain aku terasa peritnya...
sampai saat ini hati aku masih utk dia..aku masih menanti dia kembali pada aku dan aku akan terus menanti sampai satu ketika dia melafazkan ijab dan kabul utk wanita lain..dan di saat itu aku akan lupakan dia dr hati ini..Itu Yang Pasti...Dan hanya masa dan waktu yg menentukan nya...
Maafkan aku wahai _ _ _ _ _ _ 


Tak salah menyintai orang yang tidak cintakan kita. Kalau cinta itu memang betul2 ikhlas, walaupun orang itu tidak membalas cinta kita pun ,kita akan tetap bahagia untuk menyintainya sebab itu orang cakap 'Cinta itu Tak semestinya Bersatu Kadangkala Perlu Berpisah juga'

No comments:

Post a Comment