Sunday, November 7, 2010

cuti

Cuti semester dah semakin hampir kepenghujungnya...eemmm yaa bunyi macam best ialah CUTI kan tp bg aku ni tkde laa sgt best nya...sbb time org CUTI aku kat OFIS apa lagi kan keje laa....
kene gi Kl ambil tender, sebut harga, hantar tender dan macam2..kat ofis buat audit..gile pening gak laa....
huh jeles bila tgk kengkwan gi bercuti lagi yg gi luar negara..huhuhu sedihnya.....

cuma ada gak laa isi masa lapang ujung minggu gi tgk wayang..dan buat pertama kali aku berjaya tgk lebih dari satu cerita melayu kat wayang..huahuahuahua 
  1. CUTI-CUTI CINTA
  2. JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2
  3. MAGIKA
huh bunyi macam best kan tp tk laa best sgt...kalau CCC tuu pun sbb adanya FK kalu tk mmg tk kot aku nk gi tgk... :P

then apa jer aktiviti yg aku lakukan time cuti nie....mmg tkde laa... huhuhuhuhuhu
selain tuu aku isi masa aku ngan baca novel...hahah mmg pecah record bila mana aku beli 10 buah novel dr KAKI NOVEL ( wah siap promote lagi )hehehehe...dan aku dh habiskan 6 buah novel.... mmg tahap gaban bosannya aku.... hahahahha ;p

tp kalu time stdy nk baca satu bab pun agak susah nak habis..heheheh ialah yg aku stdy benda fakta mesti laa bosankan..huhu wani wani teruk dah nie...
kalu novel senang jer aku habis baca..sampai blh khatam dua tiga kali... sebab UTAMA nya ialah nama pun novelkan ada feeling bila time baca kan...sedih,happy,love ,geram semua ada dalam novel tuuu ;) 

ni yang tahap teruk nie..then ada baki lg 2 minggu sebelum semester baru bermula..sempat laaa habiskan semua novel tuuu heheheheh

No comments:

Post a Comment