Sunday, November 7, 2010

luahkan lagi

AKU TAK AKAN CARI PENGGANTI (buat masa skrg tp kalu jodoh  tk tau laa )
ini yang perlu aku bagi tahu supaya tkde yg nk menanya lagi...bukan tkde yg dtg menanya tapi haty ini telah dimiliki sukar utk di tukar ganti..haty aku dh di bawa pergi...

SEKALI AKU JATUH CINTA SELAMANYA DIA DI HATI INI...

banyak aku buku yang aku mengatakan insan yg mencintai kita ada di depan mata...setiap masa setiap waktu dia ada dengan kita cuma kita jer yg terperasan..ehemmmm ye ker? tp aku tkde lak rasa mcm tuu ialah hati ini dh bagi kat insan lain kan...

biar lah org kata aku "bodoh" sbb masih menanti sesuatu yang tk pasti aku ttp akan menanti....
sebab aku yakin dia untuk aku...

walaupun sekarang dia sedang gembira aku turut gembira ( walaupun hati ini menangis)

kadang2 aku tertanya btl ker apa yg aku buat nie...kalu btl dia jodoh aku knp perlu aku di uji begini..dan kalu dia bukan jodoh aku kenapa aku masih tk blh lupakan dia.. huhuh :(

andaikata dia mmg bukan jodoh aku...aku berdoa semoga temukan aku dengan seseorg yang memahami aku;...dan andaikata insan itu mmg ada di sisi aku sentiasa bukak kan mata dan pintu hati ini utk dia...
kadang2 kita tk perasan org yg rapat dgn kita itu lah jodoh kita kan?
emmm jadi apa yang pasti kita tggu dan lihat siapakah insan yang telah di tetapkan utk aku olehNYa...

semoga insan itu menyangi aku dan keluarga ku.. amin

No comments:

Post a Comment