Monday, December 6, 2010

kuat ker aku?

"kekuatan sebenar terletak pada hati"

kuat ker hati aku seperti ayat di atas nie...huh entah laa
dugaan demi dugaan yg perlu aku tempuh saban waktu...kuat ker aku lg...hmmmmm
aku perlu kuat kan hati utk berjaya dan buat org sekeliling aku happy dan bahagia...
walaupun aku sedang menangis sekali pun...
dalam dunia stdy ia bukan sesenag yg di sangka...hmm 
nk siapkan assigment jer terlalu byk dugaan yg perlu di tempuh...
TABAH WANIE.....

kehidupan harian yg aku perlu lalui dengan kerenah adik2 yg kadang kala buat aku tersenyum dan kadangkala buat aku menangis...aku tknk mereka jd seperti aku tk terlalu berjaya TP bagaimana perlu aku lakukan...
dan sekarang aku perlu pikir cara utk urusan perniagaan pula...hmm besar sungguh tanggungjawab sebagai anak sulong yg harus aku pikul....
PERLU KUAT WANIE

aku perlu ambil kekutan dr hati tp rasanya hati ini seperti tidak kuat lg utk teruskan semua ini...
hmmmmm
aku ingin pinjam sedikit kekuatan utk aku terus tabah 

adakah yg sudi memberikan kekuatan ia pada diri ini....

hmmm entah laaa 

No comments:

Post a Comment