Saturday, January 1, 2011

azam 2011

rasa setiap orang pasti ada azam baru kan...
aku juga begitu...
setiap hari pasti baca kisah orang dapat menuntut ilmu di luar negara kan...dan itu adalah impian aku sejak dahulu lagi...jadi azam ini bukan hanya untuk tahun 2011 tapi azam selepas aku tamat kan degree...
so lama lagi ker???? tk laa masa sgt berjalan dgn pantas kan..

so azam 2011 adalah aku ingin mendapat keputusan yg cemerlang bukan hanya utk diri tapi utk keluarga... 

insyaallah akan di usaha sebaik mungkin....



kata2 yang selalu bg kekuatan buat diri,,,

' andai  ada 1000 org yg berjaya,aku akan pastikan org tuu adalah aku..
andai  ada 100 org yg berjaya,aku akan pastikan org itu adalah aku..
andai ada 10 org yg berjaya .aku akan pastikan org itu adalah aku..
dan andai hanya ada SEORANG yg berjaya aku akan pasti ORANG itu adalah AKU!!!!!!'

apa pun yg berlaku, apa pun rintangan aku akan pasti impian aku untuk menjadi chartered accountant akan tercapai...

aku yakin allah akan sentiasa bersama dengan aku...

orang yang berjaya adalah orang biasa yg bertekad dan bertindak luar biasa,,,