Tuesday, January 25, 2011

di cafe

hmmm saat entry ini di tulis aku berada di cafe MSu..
niat hati nk buat projek UBS ( AIs subject) tp di sbbkan kepala otak aku dh blur2 ayam nie jadi ni aku menafaatkan WIFI UNi dengan sebaik mungkin iaitu dgn menulis entry ini hahahhahaha blh ker cm tuu? cmfrm laa blh sbb aku byr hohohohoho

first nk story mory pasal event semalam..huh mmg saat2 letih..event yg kami lakukan bersama..walaupun tk se 'grand' mana ia tetap berjalan dgn lancar...alhamdulillah...
rasanya happy walaupun penat...usaha yg di keluarkan dgn rasa puas hati sewaktu event tuu berbaloi rasanya...
thanks to our group member's yg sentiasa melakukan kerja bersama...

ini lah dia miss world bagi group member's yg berjaya menjalankan event dgn baik smlm...

saat menanti pemenang di umumkan...aku lak yg rasa berdebar walhal aku MC jer kot..hahahahha
wajah pemenang....
good job guy's..
anda semua sebenarnya creative tp segan nk tunjuk bakat but korang mmg sporting...
well done..

huh selesai event sendiri berkejar ke event org lain plak...aku di minta catwalk..huhuhu mmg segan gak laa kan tp dh di minta tlg kita buat jer laa keje nga dgn baik..but ni pengalaman pertama buat kat UNi sbb tyme Dip dulu tkde laa se'active' nie..
but happening...timba pengalaman tkpe laa kan jgn timba lain udah laa hahahhaha

tp mmg penat sungguh sampai laa nieh kesan kesakitan kaki masih terasa....