Saturday, January 1, 2011

xde jawapan

hari ini tahun baru bagi tahun masihi buat semua penduduk dunia...
semoga tahun baru dapat memberi impak yang besar bagi setiap insan sekelilingku...

byk nk tulis tp tak tahu nk tulis macam mana ye... 
hmm pagi tadi ber'sms' ngan kawan aku... 
ialah wish happy new year then aku wish sekali tahniah sbb dh ada awek's..
then dia kata sbb aku dia cr org lain...
what means by that?
selama ini tk pernah lak dia kata nk declare apa2..
maaf teman mungkin ketidak perasaan aku terhadap kata2 mu itu buat dirimu terasa haty dgn diri ku...
maaf kan aku yee...
walau apa pun kita ttp kawan yee...

oleh atas sbb2 lain aku hanya blh menganggap kau sebagai kawan..

boy: dulu aku nk kat kau ko tolak..
gurl: bila kau ckp? knp aku tk tahu...
boy: ada aku mintak kapel ngan kau..
gurl: ada ker?
boy: ada laa hanie hamsah..
gurl: maaf aku tk perasan mungkin...
boy: hmm ye laa sbb kau tknk kat aku laa aku cari lain...
gurl: maaf yee...

hati manusia hanya ada satu dan hanya boleh di beri pada seorg sahaja tidak dua mahu pun tiga...