Wednesday, February 2, 2011

buat dia...

buat dia disini aku ingin mengucapkan terima kasih yee...
aku takpasti sama ada dia akan baca atau tidak entry ni tp yg pasti entry mmg utk dia..
huh khas utk dia..
saat tulis entry mmg aku tgh nangis..
kesal dgn perangai dia...
kenapa dia blh berubah dlm sekelip mata..apa slah aku pada dia..aku ingat akan ada happy ending tp sad ending..
dah seminggu dia senyap tanpa khabar berita..semuanya senyap dan sunyi..
kenapa dia buat mcm ni..
atas sbb apa dia berubah bagi laa tahu aku agar aku tk tertanya2 lagi...

aku selalu terpikir kenapa aku di uji sebegini?
kalu dulu aku pikir tuhan itu zalim tp kini aku tau ada hikmah di sebalik semua ni..yee kita kene pikir positif tapi sampai bila perlu aku menempuh semua nie...
buat dia masej2 anda di FB sy amat melukakan hati ini..serius mmg sy terluka...
sy tahu anda cuma kerja biasa jer..sy tau apa perkerjaan anda..
sy tk kisah apa pun kerja anda yg penting halal...tp kenapa awk ingat sy malu dgn semua tuu...even sy stdy degree sy tk kisah semua tuu...semua tuu rezeki masing2 kan...kalu sy org yg memilih rasanya sy dh pilih lawyer atau doctor..
dan kenapa anda nk sy dgn kawan anda..tkperlu nk kenen2kan sy dgn kawan anda...sy tk suka...
anda saja buat sy sakit hati dan benci kat andakan...

tp kenapa?
kenapa anda buat sy mcm nie...beberapa bulan yg lalu anda buat sy tersenyum dan tergelak tp hari ini anda buat sy menangis dan terluka...sampai haty andakan...

hati sy tk blh bertukar ganti utk org lain...sy bukan mcm wanita lain blh tukar ganti utk lelaki lain..kesetian sy hanya pada seorang saja...
saya harap awk faham tp sebenarnya tidak....
thanks buat sy menitiskan air mata yee...

sy mmg sgt kecewa dgn anda..sgt3 kecewa...