Sunday, April 24, 2011

'tacing'

hahahah kelakar lak tajuk entry nieh..

nk tahu np...???

last nite genap lah umur ku 23 tahun
huhu dah meningkat lagi setahun
cam tk caye jer ann,...hahah

hahah wani wani caye jer lah...
haa nk di jadikan cite last nite 5 minit slm kul 12tghmlm 
one person ada call but....
asihh rugi bila tk pick up fon tuu 
yelah mana den nk tahu yg dia nk call then
mana lah den nk tahu dia nk jd last person wish my bufday,,..
then tgk fon ada 3 miscol 1 masej..
masejnya 'selamat hari tua and dia orang last yg wish'
hahaha kelakar mula2..then aku reply kata thanks dan terharu sbb tkpernah lak ada org yg sanggup nk tggu time last minit wish..huhuh
dan yg paling terharu bila dia kata sebenarnya dia call sbb nk nyanyi sekali utk aku..
waaaaaaaaaaaaa
terasa paling dalam tuu...

 malam sblm tuu dia ada call tp aku dah tido...
dia kata 'aku cuba nk nyanyi last nite dan td tp hang tk angkat fon..so terlepas lah..next year yeah,.,.'
adeh..ruginya....
kalu laa tahu ada orang yg nk nyanyi  live on the fon mmg aku pegang fon tuu 24 jam dear...

dia buat aku terharu + tacing..

yelah tkpernah lg someone buat cm tuu sweet kat aku..
hai beruntung lah siapa gadis yg berjaya memiliki hati mu dear...

aku tggu org lain yg buat cam tuu alih2 org yg aku tak terpikir dek akal yg buat cam tuu...
aishhh dia mmg sgt sweet lah...

serius mmg beruntung gadis yg dpt mamat nieh...
yg pasti bukan aku hahha
ialah tk cukup umur tknak lah ;p

hehe memilih plak...
tggu mr korean buat cam mamat nieh hmm umpama Bulan Jatuh Ke Riba 
laa gamaknya...

hadoii mmg mimpi indah lahh aku mlm td kan...

udah laa tuu...

walau apa pun aku mmg nk bg tau...
aku sangat terharu + tacing..

i Lap U lah dear..

siapakah dia...???

haa tggu aku masukkan gambar aku dan dia yee kalu ada lah hahahha 

ok chaow