Friday, May 20, 2011

competition mr & mr culture msu

holla saje bukak topic yg tk berapa nak hot nie
cite yg dh di kira basi tp still nak cite gak
suka hati aku laa kan entry sendiri sape nak marah kan

competition ni aku masuk pun sbb abg fareez yg mintak aku masuk
beria2 dia suruh aku walhal aku tau mmg tkde rezeki punyer nak menang tuu
dh nampak sayu2 jer  pun kalu ada rezeki nk menang...heheh
adehh aku ni blm masuk dh niat tak baikkan..
hohoho

then last date nk start competition baru buat decision nak join
paus lah aku pikir nk pakai baju apa utk competition  nie
yelah lg namanya "culture" kan so kene laa cr yg ala2 traditional cikit..

final dalam banyak2 baju aku pilih baju  nieh
baju dh lama aki simpan since aku beli dulu
yelah bila di pikir2 mana je tempat nk pakai baju terlebih manik nie
dah laa mcm baju orang nikahkan hukhuk


aku perserta no 2
saat gementar laa on that time hahaha
tapi alhamdulillah dpt buat dgn jaya nya :)

ni adalah sikit sebanyak rakan2 yg sempat kami bergambar

mereka sgt lawa kan...



haa adik ni sgt cantik
nak tau baju dia ni SDN BHD tau..hebat btl 


wah kami sedondonlah wink wink 
hahahah


ini jelah yg blh di cite kan..sbb aku tkde gmbr ngan pemenang pun but bg katergori lelaki no 2 'adik' aku menang heheh dan2 aku ada 'adik tau hohohoho