Monday, May 30, 2011

cuti

wah cuti SEMESTER bermula.
ceh bunyi cam best jer ann kalu cuti dah start 
tp bg aku tkdenya yg best sbb kene keje..
hoho

wawawawa bosan sebenarnya
tp esk selasa (30.5.2011) 
sejarah tercipta bila mana 
aku berjaya mencapai impian utk memiliki
DSLR yg dh lama aku impikan..
hehehe
finally 
mimpi menjadi nyata
ialah dh lama impikan macam tk pecaya
aku dpt membeli dgn duit aku simpan selama ni
walaupun kene ikat perut cikit lah heheh
sebenarnya aku nk beli D90 tp di sebabkan the latest version 
dah keluar so that aku beli laa yg barukan
iaitu D5100 :)

nilah DSLR D90

old version kata org kedai tuu version dh tk berapa nk di keluarkan lg 
jadinya aku bk membeli yg new version 
kira paling latest lah..
tahap2 masih HOT gitu heheheh

 nilah DSLR D5100
peh agak gempak gak design dia kan hehehehe
akhirnya impian nk memengang DSLR hampir menjadi nyata..
aku mmg suka kumpul gajet nieh
dulu mula aku beli kamus BESTA yg DR Fazley jadi duta tuu
pastu aku beli lappy ACER
then last year aku beli handfon BLACKBERRY
kalu tgk semua macam barang yg memerlukan kewangan yg besar kan?
ha "di mana ada jalan di situ ada kemahuan"
aku bukan beli sekali semua..
semua gajet ni perlukan masa utk aku simpan duit
dan bukannya senang nk simpan duit sebenarnya tp kalu hati dah nk
 faham2 la kan
kalu dulu orang kata aku ni cakap je lebih 
tp sekarang aku dah buktikan pada semua org
yg aku mampu memiliki semua gajet nie 
"biar lambat asl selamat"
biar lambat dan selalu kene perli tp aku mampu memilikinya dgn hasil yg aku simpan selama nie
kata orang bukan mudah utk berjayakan kene usaha lebih utk mendptkannya..
alhamdulillah 
allah s.w.t 
sentiasa permudahkan laluan kita kalu
kita permudahkan lalu orang lain



No comments:

Post a Comment