Sunday, June 5, 2011

C.U.S

hmm malam td mereka dh bertolak ke sana..
yeah aku terasa sikit kecewa kerna tk dpt menyertai mereka ke sana 
atas sbb sepatutnya ku ke tioman ujung minggu nie
tp ke tioman jugak tidak jadi atas sbb tk dpt di elakkan..
adehhh 
sgt kecewa saat harith call aku jumaat mlm (consider pg sabtu sbb dh kul 2 pg)
ye tanya pasal trip aku ke tioman ohh time dh laa tgh sedih kawan aku meninggal
then bila harith tanya pasal ke tioman mau tk meraung
nk ikut ke CUS pun tk leh dh sbb dh lewat sgt

waaa 
kalau lah aku agree time awin offer ke CUS tuu cmfrm tk terasa cm skrg nie

"mungkin ada hikmah di sebalik semua nie"
aahh letih dgn ayat niee

mlm td mmg hati nk gi menghantar rakan2 seperjuang aku ke hentian putra
tp aku tk dpt pergi
maaf KENYA
maaf sgt2 sbb takut menangis je kat sana nanty..hukhuk

kenya minta aku dtg hantar dia tp aku tk pegi..sblm tu lg dia dh bebel 
katanya 'dh sblm cuti tk dpt jumpa ni dia nk gi jauh pun tknk jumpa jugak'
adehhh maaf ye en kenya syg..maaf sekali lagi..

mlm td pukul 9 mlm
harith call tanya aku kat mana..
jawapan selamba " kat umah'
suara dia terus berubah dan kata 
"ialah sampai hati tk dtg tgk dia pegi"
aduhh sorang lg..maaf dear maaf sgt2..
aku takut jadi lemah bila tgk korang pergi nanty

kul 1 pg
kenya call
"np tk dtg td, aku nmpk awin tp tk nmpk ko pun"
"aku cr ko td..np tk dtg"
aarrr time nie dh laaa pg2 buta kenya buat aku tacing babe..

kenya sekali lg aku minta maaf yee
aku tk cukup kuat nk tgk korang pergi walaupun seminggu jer
maaf kenya 
time dgr suara ko dh lain tuu aku terasa sgt bersalah
maaf yee
adeehh byk dh minta maaf nie

aku doakan ko dan yg lain berjaya menawan puncak gunung tuu dgn selamat
semoga perjalanan pergi dan balik dlm keadaan selamat sejahtera

aku akan menanty korang pulang dgn senyuman
ok?

kenya dan harith maaf byk2 ye
aku syg korang 
korangs entiasa dlm hati aku 
don't worry
jaga diri
kita jumpa seminggu lg
aku akan doakan korang berjaya 

gud luck !!!


No comments:

Post a Comment