Sunday, June 5, 2011

dia

 
Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah
mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya
.
  ayat di atas ni buat aku terasa sgt sakit
entah kenapa smlm aku blh teringat kat dia blk..walhal dah dua thn semuanya berlalu tp still masih teringatkan dia sampai tido dgn gambar kami dulu..  dalam tangisan aku masih merindui dia..betapa sukarnya buang perasaan nie.. FACE THE FACTS wanie tp bagaimana dan terima kenyataan semua nieh..makin aku cuba buang dia dr fikiran aku makin kerap wajah dia depan mata aku...ye macam ayat diatas sakit bila kita mencintai orang yg tidak menyintai tapi tp lagi sakit bila kita tk bagi tahu yg kita pun menyintai dia,...
aarggg kalu masa blh di ulang akan aku ucapkan semuanya akan aku jaga dia sebaik mungkin akan aku terima lamaran dia dan akan aku kongsi minat dia bersama...
andai masa blh di putarkan semula 
berat mata melihat berat lagi hati yg  menyimpan..orang di sekeliling hanya boleh berkata "lepaskan orang yg kita syg dan biarkan dia bahgia..bila dia bahgia kita juga akan bahgia",..."mungkin ada hikmah di sebalik semua ini..mungkin allah nk bagi yg lebih baik dr sebelum ini"...
huh semua hanya pandai berkata2 sbb mereka tk melalui nya... aku yg simpan dlm hati ini ada mereka tahu..aku yg makan hati ada mereka tau,...aku yg menangis mlm2 ada mereka tau...
tk semuanya mereka tk tahu hanya aku dan tuhan yg tahu...
aku dh letih dan terus hadapi kenyataan 
" lets bygones be bygones" 


No comments:

Post a Comment