Thursday, October 27, 2011

contest like AF

agak2 ada ke just FB contest but ia mmg ala AF gitu..
heee then i'm one of the contester from 14 person dan yg lebih mengharukan hanya ada 2 perserta bertudung
dlm contest ni..and u know what is not easy to us utk bersaing dgn yg lain..
maybe cara pose akan jd lebih sukar just becoz kami bertudung dan hanya limit pose 
tertentu sahaja
so ni ada sikit lah gambar kami sewaktu first shoot at CENTRAL MARKET
 it's me..thanks buat "kakak ipar" yg sudi pinjam kan dress yg sgt cantik nie

 with the sweetie kiko..dia mmg sgt comel.. :)
 wit fernella yg manja
mereka yg di atas ni adalah dr Fiq, Wana , Me, Shawn and Fernella
my group but kiko ambik gmbr jd dia tkde di sini and imz tkhadir so sepatutnya ada 7 org..



yeahh first time jumpa mereka segan juga sbbnya
sy plg tua hehe
but mereka sgt sporting termasuk tukang photog
SHAH GREEN
semua ini adalah dr shah sendiri yg open contest utk kami..dan
kami ada lg 9 shoot sebelum tahu siapa pemenangnya..

setiap org ada harapan utk menang siapa tknk menangkan
cuma aku tk letakkan apa2 harapan
bagi aku kenal mereka cukup buat aku happy
tambah kenalan andai menang itu mungkin satu bonus
niat aku utk tambah skill dr segi pose dan curi ilmu dr mereka
belaja sesuatu yg baru..but i'm happy wit them..

anything will be happen like AF juga ujung minggu ini akan ada penyikiran yg akan berlaku
but just boleh berdoa yg aku akan terus berada hingga ke final..
menang atau tak aku serah pada juri dan allah
moga segalanya berjalan dengan lancar..
amin

No comments:

Post a Comment