Tuesday, October 18, 2011

dia

setelah bertahun juga lah dah biasa sorang
atlast raya tahun ni rasa indah 
bilamana ada 'dia'
heee
kelakar pun ada 
mula2 perkenalan hanya dr blackberry messenger (BBM)
berkawan dan berkongsi cerita 
mcm dh kenal lama
yeahh bukan senang aku nk terima org lain dlm hidup nie

yelah sekali kecewa mmg agar ssh kot nk terima org lain
but dia buat aku rasa selesa..
mula2 tuu mmg tkde rasa apa2 pun yelah kata kwn kan..
cara dia buat aku rasa di hargai.

thanks byk2 awkk

ingat lagi masa first jumpa
sehari sblm dia call then borak panjang dan sgt lama 
sian dia mau bill melambung yelah sorg pakai mxs sorg pakai celcom
hahah
semua cite keluar mcm dh kenal lama..
esk mlmnya di temankan aku gi umah daus (open house)
that is first time jumpa 
dan first time dlm hidup aku leh mesra ngan org org yg baru fisrt time jumpaa
mmg tk sangka btll..
cepat je mesra padahal kalu sblm ni mesti aku gugup or tk biasa
dan bila di pikir2 blk tahap berani jugak lah aku time tuu
dh baru jumpa dah bwk gi rumah kwn lagi..
mmg semua terkejut bila kau bwk 'dia'

hahahahah 
kelakar jer..
yeahh dia mmg sporting sgt sgt or paling paling
second time dia dtg ke open house rumah aku ngan kengkawan dia..
ala2 MR Cinderella kot..
dh dekat midnight dia sampai...
thanks for coming walaupun penat blk keje dan kene gi keje blk on that time
and thanks bg duit raya kat adik sy..but utk sy tkde pun huhu

third time saat dia jemput aku sewaktu aku akan berangkat ke pahang..
time tuu cuti one malaysia
yeahh aku ingat setiap detik dgn dia..
heeee
dia jemput aku kat rumah then kitaorg gerak gi lrt gombak
aku nk gi hiking ke puncak rajah on that time..
thanks awk..i keep the memory until now..
otw ke lrt gombak make the biggers memory to me
utk di bawa ke puncak gunung
 :)

byk yg kita kongsi kan bersama..
walaupun usia perkenalan kita msh baru tp kita bagaikan dah bertahun kenal..
awk belaja faham sy dan sy juga akan belaja faham awk
i keep the promise

terima kasih beri sy semangat semula..
buat hari2 sy bahagia
buat masa2 sy tersenyum bila teringat awk..

then kita jumpa lg kat OU 
gi tgk wayang..
cite " bini - biniku gengster"
hee
then kita gi makan dulu be4 tgk wayang..
best part bila awk suruh gak sy makan then siap suapkan plak..
adehhhh
awk tau tak itu lah pertama kali dlm hidup sy kene suap oleh seorg lelaki
hahah
bunyi mcm kelakar but yes that's true
segan + malu + happy 
semua ada...rasa bahagia bila kongsi2 
heee
sy tk pernah rasa cm tuu sblm nie
dan awk beri sy cm tuu..
hahahah
i'm happy with u
baru saya rasa betapa indah rupa nya bila kita ada seseorg disisi 
saat sy perlu kan seseorg awk ada di sisi sy
beri kan kata2 semngat dan nasihat 
buat sy rasa yakin semula..

sy rasa selamat bila dgn awk..
awk terima kasih utk perkenalan ini
kita msih dlm perkenalan hati budi
sy mengharap sesuatu sinar di hadapan sana dgn awk 
insyaallah

sy jugak ingin berterima kasih pada allah kerna kirimkan awk utk sy
beri sy semangat , sentiasa ada di sisi sy, 
walaupun sy tau awk sgt sibuk dgn kerja
terima kasih awk..

dan semua memory akan sy simpan buat kenangan..
lagi2 bila awk cubit pipi sy..hailooo 
sakit sebenarnya tp kalu itu buat awk happy sy tk kisah pun..

thanks being part of my life..

 

No comments:

Post a Comment