Friday, November 25, 2011

Next Top Model

sangat terkejut bila aku terpilih memasuki 2nd ROUND : QOMA Next Top Model
 dari ramai2 tuuu pihak juri memilih 40 org utk ke second round...
huh terkejut ingatkan tkdpt so aku abaikan je dan tk harap apa2..
tetiba td bukak FB tgk the 2nd round ada muka aku tersenarai..
mau tk happy..

yelah yg buat pilihan tuu adalah juri dah laa tuu salah sorang juri adalah En ANNAS (photog hebat tau)http://www.facebook.com/AnnasEaskeyPhotography

alhamdulillah

rezeki tuhan.. jadinya buat teman2 yg singgah ke entry aku ni anda semua di wajibkan 
LIKE pic aku yee..sebabnya teringin nak bekerjasama dengan ANNAS nie.. :)


apa yang perlu anda lakukan...






Second: click like page ni



Third: click like gambar saya ye..cne nak like click link ni



Last sekali : invite rakan2 yg lain utk VOTE saya yee...



and ur done...thanks so much for ur cooperation..sayang anda semua:-)

No comments:

Post a Comment