Thursday, January 13, 2011

rindu

hmmm hari ni rasa ok sikit dr semalam walaupun badan masih panas...tekak dh ok sikit rasanyaa...kurang skit seraknya apa pun thanks buat tok tih...hmmmm manusia zaman sekarang dh tk blh di percaya lagi...

saat2 sakit mcm ni hati sgt rindu kat arwah atuk dan arwah pakcu...
rindu sgt2 kat mereka berdua...
atuk akk rindu sgt3..kalu atuk ada sekarang mesti atuk bangga dgn cucu kesygan atuk nie kan... ;)
tp atuk mesti kecewa bila ada org sakitkan cucu atuk nie...
mereka sgt jahat dan teruk sanggup buat cucu atuk sakit mcm nie...
hmmm kalu blh buat pilihan akk nk temankan atuk kat sana...akk tknk duduk kat sini lagi...
i miss u alot my grandpa..

buat arwah pakcu akk rindu  sgt3...
rindu nk gado ngan pakcu..berebut baju,berebut handfon, kene buli buat air..
rindu tggu pakcu call akk mlm2 kata minta akk topupkan sbb pakcu dlm utan kene duty...
haiyaa cm kat perak tuu tkde kedai topupkan hahhaha
pakcu akk sgt terasa bila pakcu takde..bila blk kg tgk motor TZM tuu tersadai ingtkan pakcu ada tp hanya kenangan jer...hmmm tiap2 malam mesti rindu pakcu..tggu pakcu masej,,tggu pakcu call...
bila akk beli HP baru ary tuu tetiba ingat kat pakcu..pakcu ingat tk masa2 akhir kita bersama sblm pakcu tinggalkan akk dan semua org dlm tangisan...masa tuu raya haji dan nk sampai ujung tahun 6 bulan sblm pakcu nikah..pakcu beli HP baru..kita tukar2 lagu..kita tido satu bantal tgk tv sama2..itu last aku tgk pakcu,..yee mmg pakcu lain sgt masa tuu TP knp akk tk perasan yg masa tuu akk akn kehilangan pakcu buat selamanya....
pakcu sampai hari ni akk akan nangis bila akan ingat kat pakcu
( event saat entry ni di tulis airmata tk pernah lekang dr tubir mata ni)
pakcu bukan je pakci tk abg, kawan baik malahan musuh yg sentiasa ada ngan akk,,
ingat tk nenek selalu marah kalu akk gado ngan pakcu..hahahha dia ingat kita gado betul rupanya kita bergurau...
kalu kita gi jalan2 org meti ingat pakcu BF akk..ialah kita tk mcm anak buah dan pakcik...
biasa laa umur tk beza sgt...membesar sama2 dr akk lahir sampai pakcu tinggalkan akk dulu...
haaiii kenapa manusia tuu kejam sgt langgar pakcu dn biarkan pakcu sakit tanpa beri pertolongan..kalu blh akk nk jer langgar org tuu blk...sbb dia akk hilang pakcu..sbb dia akk nangis ary2...semuanya sbb dia....
akan rindu sgt kat pakcu....rindu ngan panggilan yg selalu pakcu pggl kan kat akk "anak ong"
walaupun akk selalu marah bila pakcu pggl akk dgn nama tuu tp akk rindu semua tuu...RINDU SGT3 
masa dpt panggilan yg kata pakcu excident pg tuu..aku pikir pakcu excident pakcu tk apa2 sbb dh biasa dgr pakcu excident tp bila acik lan kata pakcu dh tkde..saat tuu akk tergamam dan terduduk..mama pulak dh meraung saat tuu...akk tk terkata saat tuu sbb kita baru jer jumpa seminggu sblm tuu...
kalu blh akk nk pegi sepak2 muka org yg langgar pakcu tuu...haiiyaaa
saat kereta jenazah ATM sampai depan rumah..nenek dan mama dah pengsan..akk tk sanggup nk tgk semua tuu..saat tuu airmata mmg mcm ampangan pecah dh....org semua ingat akk ni "tunang'' pakcu tp diorg tak tahu akk lagi org penting dlm hidup pakcu selain tunang pakcu tu... akk ni anak buah yg rapat ngan pakcu...saat tgk muka pakcu tuu rasanya akk tknk bg org tuu tanam pakcu..akk nk pakcu cm tuu jer..ada dgn akk selalu...

hmmm

akk dh tk mampu nk tulis sbb airmata ni dh kaburkan mata...

apa yg terjadi kalian berdua tk pernah pudar dlm hati akk...

cukup laa akk kehilangan kalian berdua..akk tknk kehilangan insan yg akk syg lg..biarlah akk yg pegi dulu....

jumpa di lain entry...
menangis lagi...entah buat kali keberapa aku pun tk tahu...
dh 2 minggu aku demam...kat kolej mereka seperti 'pulaukan' aku...salah apa aku pada mereka?
aku pun tk tahu..kalu tk puas hati bg laa tahu tkperlu nk buat muka ngan aku..aku bukan boneka....

finally mmg ada org sakit hati ngan aku..kenapa insan seperti kau begitu kejam pada aku..slh apa aku pada kau...sampai kau buat aku sakit cm nie..kalu mmg dh sakit haty sgt kenapa tk bunuh jer aku terus tkperlu buat aku sakit mcm nie,...

aku tk pasti apa slh aku tp kalu aku ada buat slh pada kau..aku minta maaf mungkin aku ada lakukan kesilapan diluar paras sedar aku pada kau....

hadoiiii perlu ker kau lakukan semua ni utk puaskan haty sendiri kalu ada insan lain yg terseksa...