Tuesday, June 5, 2012

that' me

actually tak tau nak taip apa..tapi disebabkan bosan walaupun ada kerja tetap xleh nak ilang bosan ini..
baru MC sehari rasa mcm nk MC hari2 je..damn bored sbb aku sorg je dak intern yg dtg hari ni..mmg terbaik diorg MC xajak huhuhu...
mcm biasa manusia xde hati mcm aku buat xtau jelah apa yg berlaku di sekeliling..focus je apa yg perlu
bila org tkde hati jd mcm ni lah
buat apa pun mcm xde perasaan..
bila dia dh bwk pegi hati aku..jiwa mmg kosong babe
bila org ckp pasal relationship ni aku buat xfaham jew
walhal hati dah xde

malam smlm umi ajak jumpa sbb nk discuss mengenai event yg aku kene buat utk final project b4 aku hbs stdy..
my dream insyaallah come's true
mahu ke korea..heheheh
ok yg aku tau umi kata nk celebrate bufday kak ila..so aku sebenarnya xlarat sbb kepala berat sgt..
tp pegi jugak sbb pasal korea ku itu :)
then shaq ambik aku kat umah..sampai Uncle K tgk ada kak fiza , en syam , kak ila ngan umi..
yg kak fiza ngan kak ila aku tau diorg dtg yg tak tau en syam..huhu
iala lah kalu dah jumpa en syam cm tempat tu kitaorg berdua yg punyer..asyik nk gaduh je..huhu
sabar jelah
since aku dtg en syam mengusik sampai dia nak balik aku kene..ilang sakit jap asyik gelak je sambil kene buli ngan en syam huhuhu
actually en syam baik tp selalu bertekak ngan aku..xtau apa kes asal jumpa nak gaduh :p

the best part bila aku suapkan kek kat en syam..ceh bak kata umi mcm situasi kat stong dulu masa en syam suapkan aku..huhu
apapun thanks sebb sudi celebrate bufday sy ye kengkawan..thanks buat shaq,umi,en syam n kak fiza utk celebrate bufday sy n kak ila....
 :)
walaupun sakit tetap tersenyum walaupun senyuman itu kosong..thanks semua :)

No comments:

Post a Comment