Sunday, February 5, 2012

update

lama juga tk berbicara di laman yg dh mula bersawng nieh..
just update2 pertambahan ilmu utk tatapan umum
yeah aku dh masuk ke pertengaham semester yg sgt sibuk dengan lambakan assigment
tak cukup tangan rasanya bila semua lec bg assigment
ingat tangan byk sgt tp REDHA jelah
kita ni student kene lah ikut KATA kononnya
huhuh
cuti 4 hari rasa mcm tk cukup jer nk buat semua dgn nak stdy utk test lg
huh kalu lah otak ni blh save cm ala2 PENDRIVE tu cmfrm best 
heee 
berangan jelah..
walaupun busy tetap curi masa nk update blog tersyg
sbb lama tk menaip nk buat luahan perasaan heee
rindu nak menulis dan terasa best bila dpt menaip sambil buat sesi luahan nie

hmmmm sekarang aku terasa sedikit tenang tak tau kenapa??!!
tapi itu yang aku rasa since aku kenal dia
mungkin allah dh tetapkan dia akan beri ketenangan pada aku..
alhamdulillah kalu itu yg tertulis olehNya
tp itu yg aku rasakan dgn dia, aku rasa tenang dan byk belaja bersabar
bila di pikir2 blk mcm berada dlm mimpi pun ada
entah mungkin segalanya telah di atur sejak dahulu cuma sekarang baru rasa
kalu sblm ni aku byk 'temper' 
sekrg aku blh kawal semua itu dan bila dgn dia aku rasa tenang 
hilang semua marah2 tuu
dia byk bantu aku berpikir 
dan segala bantuan lebih kepada secara 'halus'
kadang kita tak perasan yg dikatakan oleh dia adalah nasihat 
tp bila aku byk beristifar dan berpikir benar kata2 dia 
bykkan bersabar allah akan bantu kita
sejak aku dgn dia..aku byk hbskan masa mengadap ilahi
mohon moga allah permudahkan kehidupan ku ini
terima kepada ilahi kerana pinjam dia utk ku
allah berikan perantaraan yg sgt baik utk aku berubah 
dan aku berubah bukan kerana dia tapi kerana allah
kadang aku terpikir andai allah ambil dia dr aku 
apa yang terjadi...
tapi aku sentiasa mohon yg allah jd dia utk diri ni
moga allah jd dia pelengkap hidup nie
aku mengharapkan dialah yg akan memimpin aku ke al jannah 
moga allah izinkan segalanya
kerana dia sabar melayan kerenah aku 
tahan dgn peragai aku
dan dia belaja faham aku buat aku rasa kami ada keserasian
tp aku tahu allah dah tuliskan apa yg terbaik utk kami cuma terus berdoa dan berdoa
setiap malam aku mohon agar dia di lindungi olehNya
dan aku mula lakukan solat istikharah agar diberi petunjuk 
buat diri ini apakah yg terbaik..
moga segalanya berjalan dgn hendakNya
amin


No comments:

Post a Comment