Tuesday, May 29, 2012

holiday trip

aku mula planning untuk bercuti ke luar negara..
yeahh next is indonesia
ke bandung
ok semalam jumpa travel agent
then tgk2 harga
insyaallah xde aral melintang
awal november
aku akan berangkat ke sana 

skrg dah ada kawan kat bandung..so senang lah sikit nak berjalan nnty :)

the long planning
b4 presentation 
perlukan lepaskan tekanan
semoga segalanya berjalan dgn lancar
dan sambil tuu tgh nak  buat proposal ke KOREA
ya allah dah membayangkan aku ke sana..doakan segalanya berjln dengan lancar
 lps korea akan planning buat umrah itu impian aku sbb nak buat umrah lps degree
insyaallah..

apa pun aku akan pastikan KOREA adalah the best trip under aku
insyaallah moga2 dipermudahkan allah :)
takpenah buat event besar kene buat sungguh2,,..

ya allah permudahkan segala urusan ku ya allah 
aminn

No comments:

Post a Comment